S ABBASem na Sázavě

S ABBASem na Sázavě

Druhý červnový víkend patřil již tradičně naší každoroční zábavě, a tou je sjíždění řeky. Už po několikáté byla vybrána řeka Sázava, tentokrát jsme sjížděli námi zatím neprobádaný úsek ze Zruče nad Sázavou do Kácova.

Sraz byl naplánován na pátek večer v kempu Rákosí, kde se naše brněnská centrála potkala s kolegy z pražské a ostravské pobočky, včetně jejich rodinných příslušníků. Společná večeře nenápadně přešla do bujarého večírku u ohně s kytarou. Máme v ABBASu nejen kvalitní kytaristy, ale i zpěváky, o tanečnících nemluvě. Nevěřila bych, že se dá tančit swing u ohně a za doprovodu country, ale po půlnoci to působilo velmi přirozeně.

Sobotní ráno proběhlo v klidném duchu. Kemp byl naštěstí u řeky a lodě nám dovezli až na devátou, takže se všichni stihli včas nachystat, včetně rodičů i nejmladších dětí.

Každoročně vyrážíme na vodu v tematických ABBASáckých tričkách

Sobotního dopoledne jsme se vydali na sjíždění úseku, který byl dlouhý 14 km. Občerstvení u jezů byla otevřená, takže jsme hlady a žízní netrpěli. Vody moc nebylo, ale naštěstí jsme měli dostatek sil na tahání lodí po napůl vyschlém jezu a na občasné odtlačování pádly ode dna. Počasí bylo tak akorát, kolem dvaceti stupňů, většinou oblačno.

Odpoledne jsme dopluli do Kácova, kde jsme vrátili lodě. Zde také došlo na křest účastníků, kteří s námi byli na vodě poprvé, jak jinak než vodou. Přece nemůžeme zůstat všichni suší! Z Kácova jsme se vydali vlakem zpět do kempu a po krátkém odpočinku jsme strávili další večer u ohně. Dospělí už neměli tolik sil jako první večer, ale děti si to užívaly se vším všudy. Zkoušely, co všechno se dá opéct či spálit v ohni. Vypadaly u toho jako Popelky, protože se při svých hrátkách stačily náležitě ušpinit.

Na kánoích jsme zdolali 14 km dlouhý úsek ze Zruče nad Sázavou do Kácova

V neděli už nám počasí moc nepřálo, část z nás se proto rozjela domů. Ostatní se počasí nebáli a vyšlápli si na rozhlednu Blaník v nedaleké Vlašimi, nebo navštívili výbornou vlašimskou cukrárnu s domácími zákusky.

Dnes už se jen v práci bavíme nad povedenými fotkami a zhodnotili jsme výlet na Sázavu, jako dobře strávený víkend.

Přidejte se k našemu týmu! Prohlédněte si volné pozice.

Fotogalerie

Připravujeme se na opekáníNa takovém hezkém místě jsme vraceli lodě a trochu se občerstviliVlakem jsme se po náročné sobotě na vodě vraceli do kempu RákosíV neděli jsme si vyšlápli na nedalekou rozhlednu Blaník

Kdo si hraje, nezlobí...Vyrážíme z kempu na vodu

Mohlo by vás zajímat:

Na kolech údolím Bílého potoka
Stejně jako každý rok, i letos jsme vyrazili na cyklovýlet údolím Bílého potoka. Pro mne to byl první ročník a byla jsem docela nervózní z počasí. Co když bude pršet? Kolegové mne ale se šibalským úsměvem uklidňovali, že na tom nezáleží, protože budeme stejně všichni mokří. Ze začátku jsem nechápala, co tím myslí a dál jsem se těšila na výlet.

Sjížděli jsme Vltavu
Jako každý rok, i letos jsme vyrazili na vodu. Tentokrát jsme zvolili horní úsek Vltavy a zamířili jsme do oblasti nedotčené přírody, kde jsme proplouvali chráněnou krajinnou oblastí Národního parku Šumava.

ABBAS běhá Maraton
Dne 3. 5. 2015 se v Praze konal již 21. ročník Volkswagen Maraton Praha, opět pod záštitou sdružení RunCzech a ABBAS byl aktivně u toho. Jaké dojmy jsem si odnesl z celého závodu?

Ze života firmy, uloženo 22.6.2016, vytisknout článek

Hodnotit článek: Líbí 101 ((nelibi)) 97
Sdílet článek: |

Vložit příspěvek

Pole označená hvězdičkou jsou povinná.

Autor článku

Gábina Šťovíčková

E-mail: gabina.stovickova@abbas.cz

Další články autora

Zastupujeme značky

accur8vision | adpro | ajax | artec group | assa abloy | axis | bosch | c4 | cias | comelit | dahua | digifort | dominus | esser | flir | genetec | hanwha | ids | ksenia | lensation | metel | paxton | pelco | protectowire | rosslare | sbi | sorhea | sprinx | stid | tritón | tyco | ubiquiti networks | uEye | zettler