Grafická nadstavba SBI a její výhody
Integrační software SBI slouží mimo jiné i ke kompletnímu facility managementu budov. Přinášíme vám přehled jeho vlastností.
Grafická nadstavba SBI je k dispozici ve dvou provedeních:
- SBI-EASY - tato verze je limitována počtem připojených technologií, vstupů a počtem spravovaných uživatelů.
- SBI - verze, která není limitována, dodává se individuálně konfigurovaná pro konkrétní projekty.
Technologické výhody
- SBI obsahuje funkcionalitu digitálního videorekordéru s podporou připojení analogových (přes IP převodníky) i IP kamer, umožňuje automatickou synchronizaci časů i rychlé vyhledávání v záznamech jedním klikem na událost v historii událostí.
- Zajišťuje pro kamerové systémy plné oddělení technologické sítě, kde jsou připojeny kamery, od provozní sítě, která obsluhuje klienty.
- Velké množství driverů pro různé technologie (více než 100 různých typů).
- SBI pracuje s jednotným vyjádřením čísla karty (RAW formát) a konvertuje tato data do specifického formátu technologií s porovnáním, zda jde karta uplatnit na dané technologii (šetří místo v paměti technologií), není nutný přepočet čísel pro různé technologie.
- Vyzkoušená infrastruktura s provozem ověřeným zátěží stovek uživatelů pracujících současně a mnoha desítek připojených technologií.
- Mobilní klient dostupný na hlavních mobilních platformách – vhodné pro manažerskou kontrolu.
- SBI je možné na klientské straně provozovat v různých prostředích (OS Macintosh, OS Windows, OS Linux) pod prohlížeči MSIE, Opera, Firefox, Chrome, Safari.
- Nulová údržba stanic - nic se neinstaluje.
- Komplexní personifikace identifikátorů a manažerská aktivace osob včetně fotomodulu a potisku karet.
- Rozsáhlá podpora pro Enviro technologie, včetně měření analogových veličin a měření spotřeb (měření teploty, vlhkosti, řízení klimatizací, UPS, Dieselgenerátorů, výtahů, topení, zaplavení).
- Modul Facility management pro uchovávání a evidenci provozních informací o objektech i s možností vazby objektů z Facility managementu do Realtime rozhraní – například evidence typů hasicích přístrojů, hlídání potřebných revizí, grafická vizualizace umístění přístrojů v mapách objektů s upozorněním na jejich polohu při případném požáru, apod.
Funkční výhody
- Výrazně větší funkcionalita SBI - větší počet modulů a funkcí než u verze Easy.
- SBI má interní propracovaný systém docházky – velké reference.
SBI má implementovánu funkcionalitu workflow – elektronických žádanek o zdroje (přístupy, klíče, apod.). Není nutné volat zodpovědné osobě, vše je řešeno elektronicky s až 2 stupňovým schvalovacím procesem a návazností na notifikaci přes e-mail, sms při zpracování žádanek.
- SBI má propracovaný systém notifikací a to nejen email, ale i Contact ID, SNMP, OPC, apod.
- Propracovaná funkcionalita seznamu přítomností na objektu (plní podmínky báňského zákona) s podporou ručního vkládání či vyjímání osob z prostoru, například při zapomenutí či ztrátě identifikační karty – nejedná se o reset oblasti.
- Modul crisis management umožňuje zavést funkcionalitu pokročilého zpracování bezpečnostních incidentů a neomezovat řešení incidentů jen na realtime.
- SBI má funkcionalitu delegování pravomocí umožňující přesměrovat svá práva na definovanou dobu na vybranou osobu, například po dobu dovolené či služební cesty.
- SBI má implementovánu podporu pro práci se stravenkami a kooperuje se stravovacími systémy s návazností na odběr stravy účtovaný například v SAP.
- SBI má integrovanou funkcionalitu Virtuálních recepcí se zapojením čteček OP, podporou sběrných zařízení na karty pro automatické odepisování návštěv.
- SBI má rozsáhlý reporting (docházka, pohyby osob, pohyby na terminálech práva osob na zdroje, přítomnost v oblasti s akcemi při vyprázdnění prostoru, apod.).
- SBI podporuje práci s Autoparkem včetně možnosti generování knih jízd, sledování automobilů GPS systémem, apod.
- SBI má rozsáhlý modul pro práci a management klíčového hospodářství – evidence klíčů, zápůjček klíčů, navrácení po termínu zápůjčky a notifikací zodpovědné osobě, kooperace s přístupovým systémem při nevrácení vypůjčeného klíče (systém nedovolí odejít bez návratu klíče).
- SBI podporuje správu přístupu do autonomních bateriových zámků šatních skříněk prostřednictvím práv zapisovaných na bezkontaktní kartu Mifare. Je možné současně spravovat přístupy k zámkům různých výrobců (zápis do sektorů paměti karty Mifare je konfigurovatelný) a evidovat přidělení skříněk i pro více pracovišť a objektů. Funkcionalita je vhodná například pro správu šaten sportovišť, převlékáren podniků nebo řízení přístupů tam, kde není možné pracovat se systémy kontroly vstupu přímo připojených k řídícímu počítači. Práva ke vstupu se zapisují nikoli do kontroleru EKV, ale přímo na bezkontaktní kartu prostřednictvím R/W čtečky.
Další ukázky funkcionalit softwaru SBI:
Pro více informací o integračním softwaru SBI kontaktujte našeho produktového specialistu nebo navštivte přímo náš e-shop .
Pokud nechcete přijít o žádnou novinku ze světa bezpečnostních technologií, přihlaste se k odběru našeho newsletteru.
Mohlo by vás zajímat:
Grafické nadstavby a integrace s Dominus Millennium
Bezpečnostní systém Dominus Millennium je integrován v řadě grafických nadstaveb na trhu – včetně SBI. Představíme vám specifické a pokročilé možnosti, které toto spojení přináší.
Integrační řešení na míru
Integrace bezpečnostních technologií slouží k centralizaci správy zařízení objektové bezpečnosti a svou síťovou architekturou umožňuje řízení bezpečnostních prvků více uživatelům současně. Jaké nástroje nabízí?
Školení: METEL – LAN/LAN-RING produkty (certifikační)
Přihlaste se na školení o LAN/LAN-RING produktech, které je určeno pro projektanty a techniky a získejte certifikát. Mimo jiné vás seznámíme s hardwarovými novinkami a s integrací do grafických nadstaveb C4 a SBI.
Recenze / technika, uloženo 24.11.2016, vytisknout článek
Vložit příspěvek
Pole označená hvězdičkou jsou povinná.